می نویسم























♥عاشق دیوونه♥

 می نویسم

 از اغاز دوستی

 از اغاز دوستت دارم هایمان

 از اغاز عاشق شدمان

 از اغاز روزی که دوستت دارم را در گوشم زمزمه کردی

 اشک هایم روان است

 می نویسم

 از همه چیز...از همه جا...از همان روز...از همان نگاه...

 می نویسم...می نویسم...می نویسم...

 به یاد می اورم

 لحظه رفتنت را

 هنگامی که گفتی دگر دوستم نداری

 روی اسم من خط کشیدی

 فراموشم کردی

 دوستی به پایان رسید

 تمام شد...تـــــــمام

 دفتر به پایان رسید

حرف های ناگفته ام...نه...

 هنوز روی دلم سنگینی می کند

 نگاه اخرت

 خاطراتت

 و حتی...عشقت...

 نمی دانم چه کنم؟

 خسته ام...خسته...

 نمیتوانم فراموشت کنم...نه...

 نمی توانم...

 



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت22:42---24 اسفند 1390
سیلام وبلاگ جالبی داری ازش خوشم اومد به منم سر بزن نظر یادت نرهااااااااااااااا
wWw.ArmIN20.lOxblOg.cOm


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:,ساعت 22:22 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com